Učenički servis
ZA UČLANJENJE U UČENIČKI SERVIS POTREBNO JE PRILOŽITI
• potvrda o statusu redovitog učenika, mora se preuzeti iz e-Dnevnika, obavezno kao svrhu odabrati: ostvarivanja prava kod sezonskog zapošljavanja učenika
• dokaz o uplati jednogodišnje članarine u iznosu od 5,00 Eura
• obrazac Evidencijski list učenika (u prilogu)
• preslika osobne iskaznice (s obje strane) ili neki drugi dokument koji sadrži OIB
• preslika prednje strane bankovne kartice tekućeg ili žiro računa učenika ili neki drugi dokument koji sadrži IBAN
• obrazac Evidencijski list poslodavca i uputnica (potreban je potpis i pečat poslodavca) – dostavljate kada nađete poslodavca, služi za podizanje ugovora, nalazi se u prilozima)*
Dodatno za maloljetne učenike
• obrazac Suglasnost roditelja
• preslika osobne iskaznica roditelja, (onog koji potpisuje i izjavu o suglasnosti za rad)
• učenici koji su završili 8. razred i upisali srednju školu ne mogu još raditi preko učeničkog servisa, pošto nova školska godina započinje 1. rujna kada oni postaju srednjoškolci.
Podizanje i vraćanje ugovora
• ugovori se preuzimaju i vraćaju osobno u učeničkom servisu
• za maloljetne učenike ugovor uz učenika preuzima roditelj (skrbnik, zakonski zastupnik)
• *Učenici moraju podići ugovore prije početka rada!
• *Ugovore NE IZDAJEMO RETROAKTIVNO (UNAZAD)!
Isplata učeničkih zarada
• nakon obavljenog rada učenici predaju jedan primjerak ugovora ovjerena od poslodavca
• isplaćuje učenički servis na žiro/tekući račun učenika nakon obračuna iznosa i uplate poslodavca
ČESTA PITANJA
Kome i kako se šalje dokumentacija potrebna za učlanjenje?
1. obrasce koji se nalaze na našoj stranici potrebno je ispisati, popuniti, potpisati, skenirati/fotografirati
2. ostale dokumente kao i dokaz o uplati članarine možete skenirati/fotografirati
Svu dokumentaciju za učlanjenje šaljete na e-mail adresu: ucenickiservisgppvt@gmail.com
Koji učenici mogu raditi preko učeničkog servisa?
• raditi preko učeničkog servisa mogu svi učenici od 1. do 4. razreda srednje škole.
• ne mogu još raditi preko učeničkog servisa učenici koji su završili 8. razred i tek upisali srednju školu
Kada je dozvoljen rad učenika?
• tijekom zimskih, proljetnih i ljetnih praznika
PODACI ZA UPLATU JEDNOGODIŠNJE ČLANARINE
IBAN: HR1423600001800010009
Model: HR68
Poziv na broj primatelja: 7323-98535659256-2206
Primatelj: Virovitičko-podravska županija
Opis plaćanja: Članarina učenički servis ___________ ___________ (Ime i prezime)