Datum objave: 19. veljače 2025.

Terenska nastava trećih razreda iz geografije i kemije

U subotu 15. veljače 2025. je organizirana terenska nastava za zainteresirane učenike trećih razreda opće gimnazije koju su organizirali prof. Brlas i prof. Salajić. Zbog besplatnog prijevoza smo se odlučili na prijevoz vlakom, koji se pokazao kao avantura sama za sebe zbog radova na pruzi. Krenuli smo u jutarnjim satima, prvo vlakom pa onda presjedanje na autobus u Koprivnici i onda u Dugom Selu nazad u vlak do Zagreba.

Prvo odredište je bio KEK VR kino u centru grada gdje smo pomoću suvremene tehnologije pogledali snimljeni materijal „Lovci sakupljači“. Pomoću virtualnih naočala i slušalica imali smo osjećaj da smo zaista u lovu s muškarcima, skupljanju meda i plodova za prehranu.
Nakon VR kina imali smo slobodno vrijeme za odmor, ručak i samostalno istraživanje centra grada do dogovorenog termina razgleda Prirodoslovnog muzeja u Zagrebu.

S Trga bana Josipa Jelačića smo krenuli tunelom Grič do gornjeg grada gdje se nalazi novoobnovljena zgrada Prirodoslovnog muzeja. Eksponati se nalaze na tri razine. Učenici su krenuli u razgled i ispunjavanje zadanih zadataka. Muzejski izlošci su iz područja geologije-paleontologije, zoologije, mineral-petrografije, botanike, književnosti. Bilo je jako zanimljivo i poučno s eksponatima i elektroničkim panelima na kojima se moglo pronaći dodatnih odgovora i opisa.

Nakon samostalnog obilaska muzeja učenici su imali slobodno do polaska vlaka za Viroviticu.
U pola osam navečer smo se sjetili u vlak od Zagreba preko Bjelovara do Virovitice. Učenici su međusobno razgovarali, drijemali i tako smo stigli u Viroviticu u večernjim satima.

I. Salajić

Pročitajte još

Bili smo domaćini GLOBE međužupanijskog skupa (2024./2025.)

Bili smo domaćini GLOBE međužupanijskog skupa (2024./2025.)

U četvrtak, 26. lipnja, u našoj je školi održan međužupanijski stručni skup GLOBE škola. Skupu su prisustvovali nastavnici voditelji GLOBE programa iz više škola. Cilj skupa bio je razmijeniti primjere dobre prakse, s posebnim naglaskom na dosadašnje istraživačke projekte i iskustva stečena tijekom terenskog i eksperimentalnog rada s učenicima.

Skip to content