Datum objave: 12. ožujka 2025.
Kategorija: Natjecanja | Vijesti

Županijsko natjecanje iz informatike

10.3.2025. održano je županijsko natjecanje iz informatike za osnovne i srednje škole u Osnovnoj školi Josipa Kozarca u Slatini. Natjecanje je provedeno u tri kategorije: Primjena algoritama, Osnove informatike i Razvoj softvera. Naši učenici su ostvarili sljedeće rezultate:

PRIMJENA ALGORITAMA

U konkurenciji drugih razreda:

  1. Matko Celić (2.d)
  2. Gabriel Radić (2.d)

U konkurenciji trećih razreda:

  1. Marko Teskera (3.d)
  2. Roko Berlančić (3.d)
  3. Darma Rončević (3.d)

U konkurenciji četvrtih razreda:

  1. Ivan Jadek (4.d)
  2. Nikola Kucljak (4.d)
  3. Nikola Pokupić (4d)
  4. Karlo Jokoš (4.d)
  5. Roko Rendulić (4.d)
  6. Dominik Prpić (4.d)

OSNOVE INFORMATIKE – Prirodoslovno-matematičke gimnazije:

  1. Ivan Jadek (4.d)
  2. Nikola Pokupić (4.d)
  3. Matko Celić (2.d)
  4. Neo Čvek (4.d)
  5. Nikola Kucljak (4.d)
  6. Roko Rendulić (4.d)

RAZVOJ SOFTVERA

  1. SILCI – Ivan Jadek (4.d) i Roko Rendulić (4.d)
  2. CARNYFEX – Darma Rončević (3.d) i Neo Čvek (4.d)

Čestitamo svim natjecateljima na sudjelovanju na županijskom natjecanju i na odličnom uspjehu!

Pročitajte još

Dan sjećanja na žrtve Domovinskoga rata te Dan sjećanja na žrtvu Vukovara i Škabrnje

Dan sjećanja na žrtve Domovinskoga rata te Dan sjećanja na žrtvu Vukovara i Škabrnje

Uoči 18. studenoga, dana duboko utkanog u kolektivnu svijest hrvatskoga naroda, učenici naše škole sudjelovali su u posebnom i dirljivom projektu na nastavi etike. Oslikavanjem staklenih teglica motivima Vukovara, izrazili su ne samo svoju kreativnost, nego i svoj unutarnji doživljaj etičkih vrijednosti koje ovaj dan nosi – nade, poštenja, empatije, hrabrosti, zahvalnosti i solidarnosti.

Veliki i mali istraživači kemije

Veliki i mali istraživači kemije

U petak 14. 11. 2025. je osmišljena, organizirana i provedena suradnja dječjeg vrtića „Cvrčak“ i Gimnazije Petra Preradović Virovitica.
Cilj ovoga edukativnog posjeta bila je pobuditi interes za prirodne znanosti, istraživanjem i opažanjem čak i u najmlađoj dobi kada djeca nisu opterećena predrasudama da su prirodne znanosti teške, a način kako je to osmišljeno je da sa starijim učenicima na siguran način izvedu pet kemijskih pokusa.

Skip to content